Rozstałem się z Vostokiem. Niestety z zegarkiem było całe mnóstwo problemów. Po niecałych 2 miesiącach użytkowania po raz pierwszy wylądował w serwisie – odpadła mu wskazówka minutowa.
Początkowo serwis utrzymywał, że jest to uszkodzenie wynikłe z niewłaściwej obsługi – czytaj: uszkodzenie mechaniczne i życzył sobie za naprawę 150zł. Po negocjacjach ze Sprzedawcą i rozmowie z Bardzo rozsądnym i skłonnym do pomocy serwisantem udało mi się ustalić, że naprawią to za darmo. Bo wg mnie była to po prostu wada.
2 tygodnie po tym jak zegarek wrócił z serwisu rozkalibrowały się małe wskazówki – funkcyjna i daty. Zwróćcie uwagę gdzie się ukryły.
Zegarek ponownie oddałem do serwisu z żądaniem zwrotu gotówki za zegarek. Serwis stwierdził, że kalibracja jest opisana w instrukcji i poprawił ustawienie wskazówek. Później tydzień testów i zegarek odebrałem po raz 2gi.
6 godzin później wskazówki znów się rozjechały.
Dla mnie było to już nadto bo przecież zegarek ma po prostu działać a ja nie powinienem za każdym razem zastanawiać się czy to co mi pokazuje to prawda czy efekt jakiegoś kolejnego problemu. Ponownie zwróciłem zegarek załączając pismo z żądaniem zwrotu gotówki. Bardzo, Naprawdę, Bardzo Pomocni i i skłonni do współpracy Pracownicy sklepu przekazali moje roszczenia wraz z zegarkiem do serwisu/dystrybutora i po mniej więcej tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy.
Szkoda tylko, że tak ładny, oryginalny produkt za, nie ukrywajmy, całkiem spore pieniądze okazał się bublem 🙁 Nie polecam tego modelu.
Z drugiej strony mogę serdecznie polecić sklep internetowy E-Zegarek.pl bo naprawdę mają profesjonalną obsługę, szeroki wybór produktów i są chętni pomóc gdy występuje problem. Dzięki Pani Magdzie i Panu Cezaremu przez cały czas gdy toczyłem walkę z niedziałającym sprzętem miałem poczucie, że mogę liczyć na pomoc i zrozumienie. Także polecam.